Människor - Egypten

Jag har ju kört på med bilder från min Sydafrika-resa ett tag. Nu tänkte jag starta en ny serie. Människor. Jag kommer gå igenom de bilder jag tagit sen mitt fotointresse tog fart på riktigt och leta efter bilder på människor som jag tycker är bra nog att visas upp...

Först ut är två bilder från Egypten.


Den här är Ali. Han var kapten på en av båtarna som skeppar turister över Nilen. Just på den här bilden ser han inte ut att tycka det är världens roligaste jobb. Alis båt hade det förtroendeingivande namnet Titanic.


En beduinkvinna med sin dotter i öknen utanför Hurghada.

Kommentarer
Postat av: Hasse A

Morrn.



Du undrade om du fick låna bilden av den lille killen

med "skadad" arm. Han sa ja, det är jag själv...



Visa gärna slutresultatet.



Ha de bra.

Hasse A

2010-04-17 @ 00:15:27
URL: http://08-i-exil.blogspot.com
Postat av: Louise Alexandersson

Vilka underbara bilder du tagit i Sydafrika, jag bara älskar dem!



Blommorna jag fotat, jag har ändrat lite i photoshop efter så det är ingen inställning.



på återseende.



Kram Louise

2010-04-18 @ 17:20:34
URL: http://www.louisealexandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0