Karnevalspublik






Kommentarer
Postat av: Karins fotoblogg

Härliga "gatubilder" och snyggt i svartvitt. Jag undrar om du känner barnen på bilderna? Själv är jag lite feg när det kommer till att fota okända människor(barn är nog lättare förstås)men jag skulle gärna bli modigare. Jag vet att man får och så men det känns ändå som om att man gör något förbjudet. FÖrstår du vad jag menar? :) Skönt skärpesläpp på bilderna men på de två översta skulle jag önska rak horisont. Jag kanske är tråkigt "traditionell" :) men jag vill nog ha rak horisont om det inte är en uppenbar mening med det.



Jag hoppas att du inte tar illa upp över min "kritik", jag har även skrivit en kommentar under ditt inlägg ang ja-sägarna.



Ha det gott

2010-05-24 @ 22:59:18
URL: http://karinsfotoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0